سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

امام مهدی علیه السلام

زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]

 RSS 

کل بازدید ها :

76990

بازدیدهای امروز :

15

بازدیدهای دیروز :

12


درباره من


لوگوی من

امام مهدی علیه السلام


 اوقات شرعی


لوگوی دوستان



 لینک دوستان

نظام ظهور


اشتراک

 


نوشته های قبلی

زمستان 1386


[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

ب. ر. م. تاریخ پنج شنبه 86/10/6 ساعت 10:58 صبح

انشاءالله روزی باشد که آقا امام زمان توجه کند و تمام شما خوشحال بشوید که به آقای احمدی نژاد قدرت دهد تا پوزه همه دشمنان را به خاک بکشاند.

 تمامشان بگویند این کیست که بر ما مسلط شده است. باور نمی کنید که خدا قدرتش زیاد است و می تواند تمام کارها را انجام دهد. از اوایل ریاست جمهوری ایشان که الحمدلله چشمتان باز است و دارید می بینید که چقدر کار کرده است. تمام دارد برای فقرا کار می کند خداوند او را نگاه ندارد.

نگهش ندارد، علی (ع) کمکش نمی کند. آن علی (ع) که وقتی یک درویش اسمش را می شنود غش می کند، کمکش نکند، تو که علی را خدا نمیدانی ولی جدا از خدا هم نمیدانی کمکش نکنه، آن علی (ع) که تو وقتی دور کعبه میگردی در اصل داری دور او می گردی چقدر خواب آلوده هستی و متوجه نمی شوی مادر علی (ع) که وقتی وارد کعبه شد و علی (ع) را بدنیا آورد هیچگونه کثیفی و ناپاکی از خودش به جا نگذاشت، این همه نجاسات و ناپاکی کجا رفت بابا چرا خوابی، بیدار نمی شوی، علی (ع) ناپاکی ندارد علی خداپرست واقعی بود. علی شرک نبوده، علی (ع) بتها را خراب کرد، علی در یک مرحله پیامبر گفت برو بالای کعبه و آن بت بزرگ را به زمین بینداز، پای خودش را گذاشت روی شانه علی (ع) و رفت بالا و آن بت را به زیر انداخت. علی (ع) را نمی شناسی، ای سنی ها با علی چرا بد هستید. علی را نشناختی، ما ایرانیها می گوئیم علی خدا نیست ولی یک عده هم می گویند خدا است توسط علی (ع) امام زمان (عج) سربلند می کند و ظهور می کند. جدش علی است. علی اعلی، جان معلی صلوات بفرستید (صلوات حاضرین)

اسامی تمام امامها با نام علی شروع می شود (صلوات حاضرین)

آقایان و عزیزان برای هر مطلبی که گیر کردید و گرفتار شدید 7 مرتبه ناد علی بخوانید مشکلتان حل می شود. پول می خواهی، بچه می خواهی و ... 7 مرتبه نادعلی بخوانید کتابهای دعا را

به حق علی ما را از علی جدا نکن ـ علی را به داد ما برسان، شب اول قبر علی را به دادمان برسان، بچه هایمان را با علی آشنا کن، زن و بچه های ما را با علی دوست کن

از عین علی دو دیده ما بینا شد      و زنام علی لسان ما گویا شد

(دو چشم داده است خدا به نام علی با چشم معصیت نکن، نامحرم نگاه میکنی)

دریای خدا نور می بینم    چون نور محمد و علی پیدا شد

چشم تو حرف اول (ع) علی است، دو لبت اول اسم حسن و حسین است (ح)

گوش تو فاطمه است.

چشمهایت را به هر چیزی نینداز به علی (ع) و به قرآن بینداز، چشمهایت نوری کن از دهانت بوی حسین و حسن در بیاید، از گوش تو فاطمه شنیده شود.

قد و قواره ات بنام محمد است (صلوات حاضرین)

دو طرف بدنت محمد ... تو چیزی از خودت نداری، شکل و قیافه ات بنام محمد و آل محمد درست شده است (صلوات حاضرین)

این شکل دروغ نمی گوید. غیبت نمی کند. در گوش کسی نمی زند. دست تو پنج انگشت دارد و 14 بند. تمام قواره تو بنام پنج تن است. جز ذکر حق هیچ ذکری بدرد تو نمی خورد.

حاج شیخ رجبعلی خیاط می گفت: به غیر از ذکر حق الستغفر الله . در دعای ندبه هم مطلبی بود که می خواستم عرض کنم برایتان، عرض کردم باید با این چشم علی را ببینی و با همین زبانت خدا را پیدایش کنی، یعنی با چشم پاک بودن و با طهارت زبانت. چاره ای نداری جز این که از در علی و حضرات داخل فضای الله شوی، تا بتوانی با خدا صحبت کنی وگرنه نمی توانی، قابل نیستی عزیزم، آن حسین (ع) بود که قابل بود، آن علی (ع) بوده که قابل بوده است، من و تو چه قابلیتی داریم، اگر آن مرشد هم کاری بکند بنام علی است، از علی دور نیست (شروع دعای سمات).

 




 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com